donderdag 20 februari 2014

Butterfly Betsy!

Ik heb een paar nieuwe Besties clear stempels gekocht op de dinsdagmorgen markt en daarna naar Veenendaal gereden en samen met mijn zus een bezoekje gebracht aan De Hobbyschuur! Daar nog wat bloemetjes gescoord en uiteraard nog een malletje en nog prachtig scrappapier van Studio Light,Maja Design en Pion! Helemaal Happy! Ja en toen moest ik natuurlijk meteen een kaartje maken bij thuiskomst! Hoezo verslaafd...hihi erruggg

Helemaal verliefd op deze Butterfly Betsy!
X-Cut-Doily
Kleuren-Memento Markers-Distress inkt
Noor!design-Vogelkooi
Studio Light-papier

Ik vind het kleuren op waterbasis toch wel heel erg fijn! Deze keer heb ik ook veel malletjes gebruikt!

Stampendous-Frantage-pink-green
 Spellbinders-Circles
Cheery Lynn-Vlinders
Magnolia-Bloemen
Whimsy-Hekje

Ik heb de bovenste rij gevolgd-horizontaal
Flowers-Ribbon-Pink

Deze kaart doet mee aan de volgende challenges-
Anything goes and option make your own flowers

 Gebruik een Doily

Bingo

8 opmerkingen:

  1. So gorgeous, Willie! You always have the most beautiful dies, and do such a fabulous job of putting them together! :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lovely gorgeous card!
    Thank you for your participation in the Challenge ScrapbookStampSociety
    Welcome again. '
    A hugs Kaija DT-member

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Willie dit is een schitterende kaart, prachtig bewerkt.

    Bedankt voor het meedoen bij ScrapbookStampSociety Challenge.

    Groetjes Karin DT coördinator

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Willie, je kaart is echt weer zo mooi! Volgens mij heb je je kaart niet goed gelinkt bij My Bestie Dutch girls, Ik kom op het Bestieblog terecht en niet op jouw blog. Wil je dit even nazien? Het zou zo zonde zijn wanneer deze kaart niet meedoet! Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Darling card. So pretty. Thank you for joining the besties challenge.

    Smiles Sher

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart Willie. Ik vind 'm prachtig.
    Fijn dat je meedoet met de challenge van My Besties Dutch Girls. Veel succes.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Willie. wow ,wow, wow.
    een prachtig kunstwerkje hoor.
    leuk dat je meedoet aan de challenge van MBDGD
    Groetjes lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fantastic card, the colours used on the stamp fits perfectly with your papers and embellishes. Magnific all the dies used. Thanks for share with us at My Besties Challenge and follow our theme "Bingo". Hope to see you again next challenge also. Elena F.

    BeantwoordenVerwijderen