zondag 23 februari 2014

Challenge # 67 Make your own Sketch-Anything goes

Prachtig weer vandaag echt zo genieten van de zon...het voorjaar is om de hoek! De vogels zijn al volop bezig hun nestje te bouwen. In onze tuin zijn veel koolmeesjes en elk jaar komt het zelfde liefdes paartje weer terug in het vogelhuisje! Zo mooi om te zien.
Nu de kaart..
 Ik heb vandaag een kaartje gemaakt met papier van Maja-Fika.
Ja,ik ben nu eenmaal gek op paars en lila..
Het is de bedoeling bij The Sketchy Challenges dat je een kaart maakt met een eigen sketch..nu vind ik werken met sketch superleuk...dus ik heb mij zelf maar aan sketch gewaagd..

Sketch-Willie
De maten heb ik erbij geschreven mocht je deze ook eens willen proberen... Op de foto ligt alles nog los dus ook nog een beetje scheef..dat je niet denkt ook lekker die kan ook niet recht snijden of plakken..
Op deze foto zie je waar het plaatje/afdrukje komt...
Kleuren-Memento Markers-Distress inkt
Maja-papier-fika
Mijn uitwerking van de sketch
Stampendous-Frantage
Pareltjes-Bedel-Roosjes
Softklei-vlinders-bloempje(zelfgemaakt)

Met deze kaart doe ik mee aan Challenge # 67 
Make your own Sketch-Anything goes

Magnolia-afdrukjes deze heb ik gemaskerd dus eigenlijk zijn het twee stempels! Ik vind dat zo leuk zo om te doen je hebt meteen een achtergrond! Dit is een filmpje waar je kunt zien hoe je kunt maskeren!

Mooi Weekend verder..groetjes Willie

4 opmerkingen:

  1. Ohhh wat een beeldige kaart en lieve stempels!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This one is really beautiful, Willie! I love the design, all the beautiful dies, and the gorgeous embellishments! :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi wow I just adore these papers and love how you have created your own sketch and then masked your stamps ...love it loads every inch ...Thank you for joining us in The Sketchy Challenges ;0)

    BeantwoordenVerwijderen