zaterdag 8 februari 2014

Don en Daisy

Leuke cadeau enveloppe gemaakt uit het handige Noor! design magazine.Het papier is uit een paperpad van Studio Light ik heb veel Noor malletjes gebruikt..

Secret Scrap


Het stempelafdrukje is van Marianne Design een Don en Daisy! Gekleurd met Memento markers. De tekst stempel is ook van M.D. De vlaggenlijn-alfabet-hartjes-swirl-bloem zijn van Noor!
De mooie randen zijn uit een pons van Martha Stewart!
Op deze foto kun je het traktatie zakje zien..je kunt het voor veel doeleinden gebruiken!
Het zakje is een gewoon kaartenzakje te koop bij de hobbywinkels!

3 opmerkingen:

  1. Ha die Willy!
    Ben ik toch mooi je eerste volger op je nieuwe blog! Het ziet er al goed uit en je kaart met cadeauzakje voor Chantal is erg mooi en goed gelukt! Is er een reden dat je een nieuw blog bent begonnen? Ik hoop dat je weer net zoveel volgers krijgt!
    Lieve groet,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaa...google heeft eindelijke meegewerkt..ik kan je blog nu ook volgen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier een trouwe fan die is overgestapt naar je nieuwe blog!
    ;-)
    Ik ga proberen weer wat meer te reageren.

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen