vrijdag 28 maart 2014

Paars/Geel + Butterfly + Baby and Kids card!

Gisteren heb ik toch nog deze kaart kunnen maken tussen alle werkjes door heb ik ook nog de knutselclub kunnen voor bereiden! Vandaag was ik er al vroeg uit vanwege de fysio..dus heb ik nu een heerlijke lange dag voor de boeg! Het heeft toch ook zo zijn voordelen hihi.. Nu dus mijn kaart! Ik heb gewerkt in de kleuren paars/geel dat is de challenge bij My Besties Duthc Girls Designs

 Mijn uitwerking
Dutch Doobadoo-Shape Art label
Tim Holz-vlindermal
Besties-image
Kleuren-copic

Vlinders

De uitdaging bij The Scrapbook Stamp Society is Anything goes + option use a butterfly on your card!
De vlinder links onderaan komt uit een snij mal van Sizzix de hartjes komen uit een mal van Memory Box. Het woord Liefs is van een snij mal van Noor! design.

Veren
Magnolia-veren-grasrand 
Pons-bloemetjes
De challenge bij Besties is Baby en Kids card deze digi vind ik daar helemaal geschikt voor! Toen ik klein was er nog niet zoveel speelgoed als tegenwoordig maar ik was altijd wel buiten te vinden en het mooiste voor mij was het zitten op de stoeprand dan kon ik uren zitten kijken wat er allemaal om mij heen gebeurde. Deze digi doet mij daar aan denken..haha Hoe leuk is dat? Helaas heb ik wel een klein  beetje groen toegevoegd...ik kon toch de gras rand moeilijk in het paars of geel maken?
Prettig Weekend allemaal!

Paars/Geel
Anything goes + option Butterfly
Baby and Kids card

7 opmerkingen:

  1. Woww gave Bestie kaart en heerlijk vrolijke lente kleuren echt een bjoetie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Willie, ik zag hem net ook al voorbijkomen op facebook. schitterende kaart.
    heel leuk geworden.
    en Superleuk dat je weer meedoet aan de challenge van My Besties Dutch girls, dank je wel en veel succes.
    gr Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Soo lovely card Willie!
    Thank for joining us at ScrapbookStampSociety Challenge
    Gr.Kaija DT-member

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooi Willie! Krijg er de lente kriebels van :-D
    Groetjes Hilda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Willie,
    Wat een schitterende kaart is dit en die Bestie is geweldig!
    Ik wil je dan ook bedanken voor het mee doen bij *My Besties Dutch Girls Designs*

    Groetjes Anja(DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful, love the shape of your card and the darling digi. Thank you for joining us for the Besties challenge.

    Smiles Sher

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een prachtige kaart Willie.

    gr karin en


    Bedankt voor het meedoen bij ScrapbookStampSociety Challenge.

    Groetjes Karin DT coördinator

    BeantwoordenVerwijderen