zaterdag 1 maart 2014

Schilderijtje

Nieuwe blogpost vandaag een kaart waar ik gisteren al mee was begonnen op de knutselclub..maar ja soms lukt het niet zoals je wilt en heb ik de kaart maar weggelegd. Nu had ik van Ginette leuke lijstjes gekregen die zij had gemaakt met soft klei zo leuk! Dus dan wil ik daar natuurlijk mee werken...zo maak je wel je eigen embellishments..dat malletje stond al een tijdje op haar en mijn verlanglijstje en nu was het gelukt om er een te bemachtigen.

Liefs
Het leuke lijstje(schilderij) rechts onder...
Vandaag kwam de scrabble stempel binnen en daar heb ik ook meteen gebruikt van gemaakt!
  
Veren
 De takjes zijn van Noor! design de veertjes heb ik laatst al eens gekocht en natuurlijk het leuke schilderij lijstje! Bovenaan uiteraard weer een mooie vlinder van Cheery Lynn!

Harten

De harten zijn uit een oudere mal van Marianne Design maar nog steeds een van mijn favorieten..
De rechthoek is van Noor! design en de ovalen van Spellbinders!

Scrabble

  
Alfabet letters
Je kunt nu zelf uitzoeken welke woorden je wilt maken...super gemakkelijk!

Paperpad
Het leuke papier heb ik ook van Ginette gekregen (lief hè)het komt uit een paperpad van Action met allemaal  super mooie zachte kleuren..

Tot de volgende blogpost!
groetjes Willie

2 opmerkingen:

  1. Wow!! This one is gorgeous, Willie! I really like all the pretty green...it's so lovely with the mauve colour! That looks like a really fun stamp set too! :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtige kaart Willie.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen