dinsdag 8 april 2014

DDD shape art Roos

Gisteren heb ik heerlijk tijd gemaakt voor mijzelf en meteen spulletjes gebruikt die ik in Nijkerk op de stempelbeurs heb gekocht! Wat was het weer super gezellig...met zijn vijven zijn we vertrokken zondagmorgen en we hebben genoten! Overal lekker gesnuffeld veel bekenden gezien van FB..leuk om de webshops te bezoeken die je normaal alleen op FB ziet. Weer helemaal op de hoogte van de nieuwe spulletjes helaas is mijn portemonnee niet toereikend hahaha zal ik heus de enigste niet in zijn..

Nu mijn kaart die heb ik gemaakt met de DDD Shape Art Roos! 
Magnolia-image
Distress inkt-kleuren
DDD-Shape Art-Roos
Studio Light-papier

 Organza lint
Cheery Lynn-vlinder
Noor!design-takjes
 Foam klei-foto lijstje
  
Vogelkooi
Noor!design-vlinder cirkel
Marianne design-vogels op kooi
Memory Box-hekje-vogelkooi
Stampendous-frantage

Verder heb ik roosjes gebruikt en uiteraard nog een mooie strik gemaakt met de bowdabra en van prachtig organza lint! Een mooie roze parel van Scrap unlimited wat het geheel een mooie uitstraling geeft.

Deze kaart doet mee aan de Ribbon girl challenge
Thema Spring!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten