zaterdag 5 april 2014

Easter Bunny and Spring!

Zo leuk en druk bezig gegaan gisteren met mijn kaart en ik dacht vandaag ga ik de kaart afmaken...hihi staat mijn vader ineens voor de deur! Gezellig met zijn autootje en met zijn 83 jaar kwam hij aangereden vanuit Veenendaal..nou een krasse baas zou ik zeggen! Even koffie drinken en gezellig gepraat is hij weer vertrokken en ben ik toch maar verder gegaan met de kaart!

 Nu mijn kaartje..
Ik heb gekozen voor een paashaas die eieren verstopt of vindt geen idee eigenlijk maar ik vind dit afdrukje helemaal leuk. De vlinder rand gebruikt van Noor! design samen met de mooie tekst.

Spring
 
Noor!design-scrabble-tekst
De bloemetjes heb ik drie maal uitgesneden eerst groen daarna de gele bloem erop geplakt en vervolgens de bruine bol! Veertjes erachter en op de voorgrond de grasrand van Magnolia.
  
Butterfly
 Noor!design-vlinderrand de losse vlinders zijn van Cheery Lynn zowel de grote als de kleine vlinder.
 Bloemetjes geponst en een strass steentje opgeplakt maakt het geheel af.

Met deze kaart doe ik mee aan de volgende challenges:
http://stempeltraeume.blogspot.nl/
Es wird Fruhling
http://midweekmagnolias.blogspot.nl/
Easter Bunnies


3 opmerkingen:

  1. Wow.. ein wunderschönes Frühlingswerk.... einfach zauberhaft.

    danke für deine Teilnahme an der Challenge von Stempelträume
    Lg Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Such a cute card Willie, love the colour combo and all the fabulous die cuts you've used. Thank you so much for joining us at Midweek Magnolias with your beautiful card. Good luck!
    Hugs
    Suzi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gorgeous card Willie!
    Your colouring is awesome and you've done an excellent job with all those die cuts..
    Thanks for playing with us at Midweek Magnolias this week!!
    Hugs, Tina

    BeantwoordenVerwijderen