zaterdag 28 juni 2014

Nautical

Tijd voor een nieuwe kaart..laatst zijn wij met de knutselclub op stap geweest. Zo gezellig...en natuurlijk hoort er dan ook een bezoek aan een Hobbywinkel bij! Wij zijn terecht gekomen bij Gerda's Hobbyshop in Putten! Zo zeg wat een leuke winkel...ja en ik had van Gerda prachtige knipvellen gezien op Facebook haha
en natuurlijk wil je die dan hebben..oh wat errug..
Thuis gekomen kon ik niet meer wachten om er een kaart mee te maken (van dat prachtige knipvel) en mooie papier ook bij haar gekocht en nog wat leuke kleine hebbedingetjes voor op de kaart!

Dit is het resultaat
Nautical-knipvel 
De mooie zeesterren zijn gemaakt van foam klei
er zijn verschillende malletjes verkrijgbaar
 zo kun je zelf de embellishments maken voor op je kaart. 

Zeesterren
De vorm van de kaart heb ik gemaakt 
van een Shape Art labelmal van Ducthdoobadoo.
Marianne design-schelpen
Memory Box-anker
Tekst stempel 
 Zeesterren
Postzegels
Jute

Loopy Rings
De leuke loopy rings ( ik noem ze bubbles) zijn ook van Memory Box
achter de vuurtoren heb ik nog een mal gebruikt van Noor! design
Ik kan niet wachten tot de volgende keer dat wij weer op stap gaan...eerst maar weer sparen...


4 opmerkingen:

  1. Wow, prachtig hoor!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterende kaart Willy prachtig gedaan.
    ja die bubbles zoals je ze noemt zijn super.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Willie
    Wat een beauty van een kaart heb je gemaakt, de kleuren en details, super mooi.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is geweldig mooi gedaan Willie. Schitterend zoals je al die verschillende materialen op je kaart verwerkt hebt. Bijzonder mooi geheel is dit geworden. Leuke winkel hé bij ons in Putten. Wel heel verleidelijk hoor zo'n winkel bij je in de buurt. Lastig hoor om dan niet te veel te kopen.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen