dinsdag 19 augustus 2014

Bestie vintage with flowers in my favoriete combo!

Vandaag heb ik een doosje gemaakt met de mooie snijmal van Noor! design!
Deze heb ik twee keer uitgesneden en twee keer over getrokken
en uitgeknipt( bodem en deksel)..
Binnenin heb ik het doosje gemaakt!

Doosje met een strik van tule
Het afdrukje heb ik gekleurd met Derwent

Bovenop het dekseltje..
Ik heb geprobeerd er Vintage van te maken
en vind het wel goed gelukt! 
Noor!design-klokje-vogelkooi
Spellbinders-cirkels
Marianne design-swirl
Bloemetjes in verschillende tinten..vooral dat zeeblauw en rose
 blijven mijn favoriete kleuren combo!

Deze mooie combo/doosje doet mee aan de volgende challenges:
Anything goes en option Vintage
Favorite color combo
Anything goes and flowers

Lieve groetjes Willy


7 opmerkingen:

  1. Lovely box Willy!
    Thanks for joining us at ScrapbookStampSociety Challenge
    Gr.Kaija DT-member

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WOW!! That's a gorgeous box, Willy! I love the shape of it and the embellishing is beautiful! :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dit is prachtig gemaakt Willy.

    gr karin en



    Bedankt voor het meedoen bij ScrapbookStampSociety Challenge.

    Groetjes Karin DT coördinator

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow a stunning creation amazing colours and embellishments and such a beautiful choice of image thank you for joining our challenge at My Besties International
    hugs
    lorraine x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is a fabulous creation, I love the colours and beautiful embellishments.
    Rebecca.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat is dit leuk zeg.
    Dank je wel voor je deelname aan ScrapbookStampSociety Challenge
    groetjes Geesje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oooh so lovely..i love the work you've done on this project! Thank you for entering our challenge at My Besties International. Our new challenge begins on Monday!

    BeantwoordenVerwijderen