zondag 10 augustus 2014

Sweet magic smile

Deze keer laat ik een kaart zien die ik gemaakt heb
 met een shape art mal van DDD.(Dutch doobadoo)
 De vorm van deze kaart vind ik echt helemaal te gek!
Ik heb mij heerlijk kunnen uitleven met het kleuren van de digi's
deze keer met mijn Derwent potloden.

Dutch Shape art Label
Papier-Bildmarlana
Spellbinders-ovaal
Noor!design-tekst

Spiegel
De leuke snijmal van Noor!design-spiegel gebruikt de image verkleind
en natuurlijk dezelfde kleuren gebruikt als bij de grote digi! 
Een bedel van een hoedje bij de tekst gemaakt en de leuke vlinder is van foam-klei!

Butterfly
De vlinder is uit een snijmal van Sizzix
Magnolia-label
parel-organza-roosjes
Het kleuren van de digi's heb ik gedaan met Derwent potloden!
Lieve groetjes Willy

Deze kaart doet mee aan de volgende challeneges:
Vlinders
Anything goes/option use metal
http://www.bestieschallenge.blogspot.nl/
Add a charm


5 opmerkingen:

  1. een schitterende kaart Willy.
    Gr Karin
    en
    Bedankt voor het meedoen bij ScrapbookStampSociety Challenge.

    Groetjes Karin DT coördinator



    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha bofkont... Volgens mij ben je 2 keer in de prijzen gevallen met de Besties bloghop? Leuk joh. Nu deze kaart is ook weer met een wowwfactor! Mooi hoor Willy. En ook de perfecte kleurcombi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Willy, this is just so lovely! Your work is amazing! Thank you for entering our challenge at My Besties International.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. so wundervoll ist deine Karte, du hast alles so geschmackvoll gestaltet, einfach fantastisch...

    Danke für deine Teilnahme MyBesties Friendship und ich freue mich sehr, dass du als Gastdesigner bei uns mitmachen möchtest...

    Ganz liebe Grüße von Andrea aus Germany DT My Besties Friendship.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Willy,
    I just love all the sweet details and the unusual shaped card.
    Thanks for joining us at My Besties Friendship.
    Sonny

    BeantwoordenVerwijderen