maandag 6 april 2015

Vlinders/Bloemen

En vandaag ben ik aan de beurt!

Dit is mijn uitwerking
Ik heb een Dutch Dobadoo shape art mal gebruikt het Thema is
Anything goes + Vlinders/Bloemen
 Ik heb de vlindermal gebruikt van Tim Holz
 en deze twee keer uitgesneden 
1x in cardstock en 1x in het dessinpapier!
Op deze wijze krijg je een leuk effect.

Bloemen
Bestie image-860 en kun je Hier vinden
Copic-kleuren
Spellbinders-ovaal

Filmstrip
Noor!design-filmstrip-tekst

Vlinders
Tim Holz-vlinders
Lint-bloemetjes

Omdat ik graag wil delen hoe je deze kaart
 kunt maken heb ik een tutorial gemaakt!

Tutorial
Ik krijg vaak de vraag: Hoe “versier” je nou je kaart?
In deze tutorial leg ik uit hoe ik te werk ga!


1-Een kaart met de  DDBD shape art mal 4 Petals (zie foto)
2-Gebruik de buitenste rand van de mal voor het Cardstock       
3-De volgende rand voor het Design papier!
4-Je kunt natuurlijk altijd meer maten gebruiken van deze shape art mal!
    Waardoor je meerdere laagjes krijgt.
5-Maak een strook van 4 cm x 15.5 cm van Cardstock
6-Plak daarop een strook van design papier van 3.5 cm x 15 cm maak daar nog een leuk kantje op!
7-Gebruik een ovaal/cirkel of wat jezelf mooi vindt voor de digi
8- Vervolgens ga je kijken wat je nog meer wilt gaan
     gebruiken voor op je kaart bv. vlinders/bloemetjes/lint etc
8-Leg alles op de kaart zoals jij denkt: zo ga ik de kaart maken!
9-Tip: Maak een foto als je alles op de kaart hebt neergelegd zoals jij het wilt!
    (Kan heel gemakkelijk met je mobiel)
   Tevreden?  
10-Dan kun je nu alles gaan op plakken! 
Extra handig want je kunt nu ook terug kijken op de foto!
Ik wens jullie veel succes met het maken van de kaart!
Groetjes Willy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten