zaterdag 14 november 2015

Christmas

Momenteel is het een beetje druk voor mij dus 
probeer nu om een creatie te plaatsen met Magnolia's!
Is al weer een tijdje geleden dat ik iets met Magnolia heb gemaakt
maar dit vond ik helemaal geweldig om te doen!

Christmas
Ik heb drie Magnolia's gebruikt en 
het geheel op een doosje geplaatst!
Het venster is van Dutch Doobado
Pion-papier

Ijskristallen en Kerststerren
Takjes en ijskristallen daar heb ik veel van gebruikt!
Magnolia-takjes-hobbelpaard-kerstbomen
Marianne Design-ijskristallen
Leane-kerstster

Distress inkt
Gekleurd heb ik met distress inkt
 dat blijft toch wel mijn favoriet! 
Memory box-takje
Lieve groetjes Willy

3 opmerkingen:

  1. A beautiful card Willy..love the soft colours and all the images and dies..GORgeous.

    luv CHRISSYxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wow, wow!! It's absolutely GORGEOUS, Willy! I LOVE everything about this one. The nativity image in the background is so beautiful! I've always really enjoyed what you do with the magnolia images! Can you believe I don't have any? lol :o)

    BeantwoordenVerwijderen