zondag 17 januari 2016

Vintage/Kant

Deze kaart is gemaakt met papier van Maja Design-summer crush
Ik heb een vintage kaart gemaakt en deze laat ik meedoen met de Challenge van
We love Vintage

Thema 
Vintage/Kant
Noor!design-ovaal
Kant-houten vogelkooitje
Ik heb de randjes bewerkt met de distresser van Tim Holz
vervolgens omgekruld en er kleine scheurtjes ingemaakt
om het oud te laten lijken.

Soft
De kleuren heb ik geprobeerd soft te houden 
omdat ik dat mooi bij het papier vind passen. 

Kant
Het kant heb ik op een andere manier gebruikt i.p.v.
een randje heb ik er een strikje van gemaakt met daarop
een houten hartje.

Deze kaart doet mee aan de Vintage challenge 

8 opmerkingen:

  1. Wow!! This is incredibly BEAUTIFUL, Willy! I love it! :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi romantisch kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful vintage style card Willy, I like the image and the embellishments
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart Willy. Schitterend e-mailtje met deze materialen top! Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldiggggg....een prachtige kaart. Zo leuk dat romantische plaatje en dan alle mooie details erbij die het tot een klein juweeltje maken.Dankjewel voor je deelname bij WLVC, xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart hoor, waar veel op is te zien, bedankt voor het meedoen bij WLVC. gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooie kaart, een chique stijl is het geworden door het plaatje. bedankt voor je bijdrage aan WLVC!

    groetjes
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen