dinsdag 1 maart 2016

Tea...

De nieuwe maand challenge van 
My Besties International is vandaag weer van start gegaan!

 Thema
Alles mag met optie alles behalve
 een kaart met een Bestie image! 

 Mijn uitwerking
Dit leuke model Theepot heb ik ooit gekregen
 van een cursist en ik had die nog niet eerder gebruikt
 dus dan is dit nu een mooie gelegenheid!

Bestie Love Letters
Marianne Design-Tekst
Noor!design-ovaal
Copic-kleuren
Theezakje

Bloemen

 Binnenin de theepot zitten theezakjes!
Leuk om cadeau te geven!

Lieve groetjes Willy

4 opmerkingen:

  1. Doe mij ook maar een bakkie...:-), heel leuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet dat geweldig uit!!
    Groetjes lidwoord

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige creatie supers !
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superrrrleuk zeg...ik zie vaak theepotjes maar dit model is echt wel heel gaaf. Leuk gedaan met de schattige Besties. Supers!
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen